تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 17:44
کد خبر : 79535

معاون علوم پزشکی گیلان: پرهیز از دورهمی ها بزرگترین همکاری مردم در مقابله با کرونا است

معاون علوم پزشکی گیلان: پرهیز از دورهمی ها بزرگترین همکاری مردم در مقابله با کرونا است

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پرهیز از دورهمی های خانوادگی بزرگترین همکاری مردم در مقابله با بیماری کرونا است. دکتر آبتین حیدرزاده روز پنجشنبه اظهار داشت: مردم حتی المقدور برای تهیه مایحتاج ضروری از منزل خارج شوند و مدام ماسک را به صورت داشته

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پرهیز از دورهمی های خانوادگی بزرگترین همکاری مردم در مقابله با بیماری کرونا است.

دکتر آبتین حیدرزاده روز پنجشنبه اظهار داشت: مردم حتی المقدور برای تهیه مایحتاج ضروری از منزل خارج شوند و مدام ماسک را به صورت داشته باشند.

وی درباره محدودیت های ایجاد شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله گیلان افزود : این محدودیت کمک می کند که ترددهای اضافی انجام نشود که بسیار مهم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد: محدودیت ها بدون خواست مردم قطعا اثری نخواهد گذاشت.

وی بیان داشت: امیدواریم که مردم در رعایت محدودیت ها با اراده همکاری کنند و در ساعت محدودیت از منزل خارج نشوند تا با کمک مردم بتوانیم چرخه انتقال بیماری را قطع کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: چرخه بیماری با خواست و کمک های سیستم بهداشتی و درمانی قطع نخواهد شد و مردم حتما باید با این سیستم همکاری داشته باشند.

هم اکنون ۴۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

گیلان دومین استان درگیر بیماری کرونا است.

بر اساس آمار تا روز گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

تاکنون ۵۷۶ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین پنج هزار و ۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.